topbella

Monday, January 24, 2011

permulaan lagi??heee

alhamdulilah.. akhirnya siap jugak aku bt blog nih.. hahaha.. di sebabkan aku kebosanan dan aku rase ade sesuatu yg boleh diceritakan bila aku da ade blog ni.. klu dulu aku suke baca blog orang, skrg aku da ade blog sendri.. arap aku akan setiasa dpt temani blog aku ni.. n aku takkan ku biarkan keseorangan lagi seperti blog ku yg lepas tnpa di usik.. huk.. ok! azam aku rasenyer bile da ade blog ni dpt aku share stori2 yg best2, ilmu2 yg boleh disharekan dan yg peting aku nak stori jugakla sal hidup2 aku.. nme2 pon blog i kan..ahaks.. btw, aku rase puas ape yg aku bt buat mse skrg, nty aku akan update lagi blog ku syg ni dgn lebih baek n menarik.. aja2.. muah2

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile