topbella

Saturday, January 29, 2011

camat tinggal mktb.. heee..

arini dgn rasminya aku tinggalkan mktb tuk tempoh 3 bulan.. waa, kebebasan di tgn aku skrg.. no rule,  just freedom..beshnyer.. cume akan dtg tensen nge RPH n kajian tindakan.. wah, camne aku nak lalui sume ni.. arap ok semua.. temph 3 bulan praktikum ni paling mencabar bg aku.. cam2 perlu buat,, praktikum terakhir kan..
tapi tuk mula2 ni aku da lega, barang2 da siap packing cume nty trus gerak pergi umah sewa kat teluk mas.. kwsn sane sgt ok, kemudahan mudah nak dpt.. syukur. walaupun jauh sikit ke sekolah.. huhu

Paling aku harap untuk praktikum kali ni ialah aku harap dapat lakukan yag terbaek,  ade idea  dan tak tensen tika bt RPH, pensyarah yang baek n sporting, kalau boleh nak yg slumber, tapi syg, kali ni penyelia aku seorang doc, seorang munsyi.. adeh, lemah tulang temulang aku,, tapi, aku amek sbrang cabaran.. yg paling penting kat skola, aku rase murid-murid berkelakuan baek, guru-gru sane yg mesra termasuk guru besar da pentadbiran sane yang tak leceh dan memahami.. amin..

Ya ALLAH, mudahkan perjalanan hambamu ni sepanjang praktikum di SK Sempang Merlimau.. Amin Ya Rabbal Alamin..

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile