topbella

Thursday, January 27, 2011

i love rainbow...

yes! i love rainbow.. sgt suke.. teramat suke... cantik kejadian tuhan ni.. aku mmg teruja bila nmpk pelangi.. lagi2 bila da ptg pas hujan da reda.. klu aku kat kg, pas ujan berhenti, aku nmpk pelangi je mesti aku akan ambk gambr.. pastu aku mesti memuji2 keindahan pelangi.. dan jika best jika aku cntik seperti pelangi.. cewah! hahaha..berwarna warni.. kdg2 aku akan tgok sampai pelangi tu ilang.. pelangi mmg muncul tak lama.. bertuah betul bila dpt lihat.. sbb nak tgok pelangi bukan sng taw.. hihihi..




cantik kan gmbr pelangi tu nge pmndgan yang mengagumkan.. tapi atas tu gambr kat oversea.. tapi...... aku ade gak koleksi pelangi yg aku amek sendiri mse kat kg.. time tu aku duk rht2 kat umah.. hihi.. boleh thn nice jugak aku amek.. hahahaahaa

antaranya....






aku mmg simpan koleksi gambr pelangi.. nme pon kesukaan kan.. tapi, disebalik semua tu aku selalu megharapkan hidup aku akan indah dan berwarna-warna seperti pelangi yg cantik berseri ni.. wink..



pasni klu aku nmpk pelangi lagi.. aku akan amek gambr lagi bt kenangan dan koleksi yang disayangi..:) syukeeee amat! muah3

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile