topbella

Tuesday, January 25, 2011

elaun masyukkkkkk!

haha.. sonoknyer dgr bile elaun da nak masuk ari khamis nie.. arap2 betul la kerani tu ckp.. hii.. terpk lak, elaun sem ni byk pende nak bt. tapi pasti aku nak enjoy gak nge elaun2 tu.. classmate lak nak kwen da minggu dpn.. heee.. sonoknyer da nak jd isteri org!! hahaa.. opss, tapi aku lmbt ag.. bg kesempatan yg "my cka" kumpul duit. moga2 jodoh kekal .. amin.. ok! elaun masuk ari khamis.. so arini ari selasa. kwn2 da ajak nak karok.. hihi.. elaun tak masyukk g, tapi da nak enjoyy.. syuke3.. nila bile duk nge kwn yg suke karok.. nge aku sekali berjangkit.. haha..cam tak percaya, dulu aku tak suke karoke, aku anggap ni satu yg negatif, tapi bile aku da join, aku lebih tgok pd  cara nak ilanggkan stress..hahaha...hidup kene hepyyyy! yezza..

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile