topbella

Tuesday, January 25, 2011

10 bulan lagi??gembira@ sayu??

abis bulan jan 2011 ni, maka aku ade 10 bulan g kat melaka ni.. ni bermkna aku da berjaya tamatkan pengajian aku selama 4 tahun lebih.. kejap btul mse berlalu.. cam bru je msuk mktb, dulu time msuk mktb rase cam kanak-kanak je lagi, muke bersih, skrg da 23.. aku rase cam tua la amat. muke pon da len sikit, tapi tetap awek muda.. haha.. pasan la plop. hek. dulu msuk mktb, bangunan buruk je, sampai tak percaya kat mktb ni ke aku belajar?? nge bgunan lama2 yg trs dijadikan stor pon ada.. cat bangunan pon buruk benar, sampai nak pg kelas pon rase takde mood. tmbh2 bile dpt tahu dpt kos PK..( dulu blur lg, PK tu APE?? ngajar dak pndai ke?? sebb nme pon khas kan.. heee.. tapi skrg da phm sgt PK tu ape.. murid2 Pk camne.. klu aku tak diberi peluang masuk course ni mungkin aku lasum tak tau PK ni ape.. malah skrg aku da mkin cinta nge PK malah aku mudah kecian nge dak kurg upaya.. mungkin lebih tepat gune word empati.. hee...  terlalu banyak stori sepnjg aku kat mlk ni.. aku jatuh cinta nge mlk, tapi org mlk tak pernh jatuh cinta nge aku... haha.. mungkin ade tapi tak kesampaian.. haha.. sedih! huk.. tapi sume tu pengalaman.. time kasih pengalaman:)


Cerita sal Maktab ni aka IPG KPM nie, kalu tnyer student cni, mesti diorg tak suke nge peraturan kat cni. cam aku jugak la.. hahhaa..mkin tahun mkin menjadi. mcm2 peraturan dibuat, semua wajib! dr segi pakaian nak outing, n bla2.. mmg buat sume tak puas ati, tapi agaknyer sbb sume cni pompuan, mampu bising n mengata kat belakang jela tentang pentadbiran, namun tetap ikut peraturan dalm terpksa.. mgkin dulu aku mmg ikut peraturan ni, tapi skrg sejak jd super senior, aku da pndai ponteng skt2.. yg kecik2 jela.. nakal la sket2..hahahaha..

aku ingt nak upload gmbr mktb kat cni, tapi takdela plak..huhuhu.. mungkin takde perasaan g nak tgkap gmbr mktb ni sbb sume da jelas kat kotak fikiran n hati aku ni..simpn gambr kat kepala jer..tapi yg penting, dr lubuk ati aku ni.. aku syg tempat aku belajar ni.. sbb kat cni aku peroleh ilmu, aku dpt kenal nge ramai kwn, aku kenal lecturer, n yg paling penting, mlk la tempt belajar aku paling jauh buat setakat nih.. haha.. dr aku pekat cakap bhs ganu, apabila diasah boleh ckp bhs luar nge btul.. haha.. terlalu byk kenangan kat cni.. huk





inila classmate tersyg.. hik.. teman2 sepnjg belajr kat cni.. ari2 bergurau senda bergelak ketwa.. sedih sgt bile pk nty bile da abis belajr, msg2 akan bwk haluan msg2.. tak dgr lagi gurauan dr mulut msg2.. i will miss u oll..arap sume akan berjaya menjd guru cemerlang.. yg mne kwen dulu jgn lupe jemput! hahaha..

yg pasti sume yg berlaku kat cni akan tetap jd kenangan manis hingga akhir hayat.. muah!

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile