topbella

Friday, January 28, 2011

kecian die... huk

simpati plak aku rase kat die... kesempitan wang n tadi seperti kene marah ngan owner umah sewa sbb lum byr sewa....tapi owner tu kenela phm kan, kenela ade rase percaya. huk.. keciannyer.. kalaula aku di tempat die mesti stress! huk.. niat nak tolong pon dia tak mahu.. anggapnyer segan kot tu yg menolak pertolongan aku.. huk.. takpela aku harap arini dan esok masih ok tuk die.. tapi kannn.. klu keadaan die camtu aku plak rase sedih. sedih sbb kat poket die RM21 jer.. huk terpksa menggunakan duit syiling yg ade dalam tabung untk gune waktu kecemasan camni.. huuuu.. sedihnyer.. aku tak pernh lagi merasa situasi camtu tapi die telah melaluinya.. sabar ea dear :) sy tahu awk sorg anak yg tak susahkan ibubapa sebb tu awk sanggup camtu..sy rase pasni awk kene belajar daripada pengalaman ini, n semestinya saya akan selalu ingtkan awk supaya benda camni tak berlaku lagi.. ni sume sbb sy amek berat sal awk.. sy taknak awk susah cam2 ni lagi. .. ingt pepatah ini, biasakan yang betul, betulkan yang biasa..jd hidup kita akan jadi lebih baek!


                         sy akan selalu berasa di belakang awk selagi perlu..



                              saat awk susah n perlukan seseorang


                               saya selalu ade di sini...............



                      untuk berkongsi segala masalah yang awk hadapi....:)

     Banyakkan bersabar ye Green BOY!! i know u can do it.. heeeee
                          

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile