topbella

Thursday, January 27, 2011

kenapa orang suka cerita korea???

orang tu tak laen tak bukan... aku la tu..hahaha.. aku mmg org yg syukeee kat citer korea.. heee. seingt aku, aku jd giler korea ni sejak form 3 lagi.. aku mmg tertarik kat hero die.. hensem. cumel. kacak. tampan.. semua ade la.. perfect gtu.. heee. tmbh heroin pon cumel.. aku selalu berangan klula aku dpt bergnding nge hero2 korea ni.. fuhhh... mmg teruja giler ar.. lagipon aku tgok hero2 korea ni sume charming2.. haha.. romntis, mmg suai nak di jadikan prince de hearty.. keh3..mse tu aku pon da jdi antu tb.. balik skula, mesti ngadap tb, nak tgok hero korea punya pasal..


skrg pon mint aku msih same.. tmbh2 rumate aku skrg mmg obsess nge citer korea.. hahaa..jd nge aku skali kembali cinta nak tgok cter korea sbb aku da lama jatuh cinta kat hero die..heee.. tgok citer tu aku jth ati, tgok citer laen, aku jatuh berkenang.. yg pentingg sume citer korea yang aku tgok best dan aku akan jatuh ati nge muka n sikap hero die.. hahaa.. ni kire cam koya sendiri jugak la aku nih.. hahahhaa.. camne tak jadi cmni bile kat mesia ni pyh nak jupe hero yg hensem kan.. hahaa.. tak byk kot, pelkon pon terhad..asyik yg same je..huhuhu.. lagi satu lagu korea mmg best.. touching pon ade... mmg syukeeeee bergnda2.. takpe2, jum layan lagu best made from korea.. hik





                                                 ni lagu sedih... huk.. because i'm a girl..


ni cume satu je.. ade byk lagi... kat youtube.. sbb line tak ok.. leh upload yang ni jer..huk. tapi kire okeila kan.. haha.. ingtkan nak upload lagu "winter sonata" sbb drama nila buat aku jatuh cinta kat korean drama.. pencetus perasaan minat kat drama korea.. hihihi..yezzza!!



0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile