topbella

Wednesday, January 26, 2011

love test.. wink

arini mmg bestttt! pg kelas tak stress... siap bt love test lagi kat kelas tuk subjek bimbingan dan kaunseling. hasilnya bru aku dpt tahu kategori cinta aku.. aku rase stuju nge result yg aku peroleh.. n suaila tuk sesiapa yang menjalinkan hubungan cinta tnpa obses. setelah mengambil kire faktor2 dlm alam percintaan.. cinta perlu tapi kita takkan mati untuk cinta sesama manusia kecuali CINTA kepada ALLAH :)
 ni result love test aku..

 Juara 1 : cinta aku adalah cinta logikal- ssgt setuju tuk satu kehidupan cinta yang diinginkan..
     No 2 : cinta aku adalah cinta romantik- mmg perlu ketika bercinta untuk erat hubungan n kasih sayang
     no 3 : cinta permainan- tak perlu kot ada tapi tetap tersenarai jugak.. haha
     no 4 : cinta persahabatan fight cinta perngorbanan- markah yg same antara dua2 cinta ni
    last   : cinta kepunyaan- seb baek paling terakhir sbb aku mmg nak elak cinta camni.. huhu 

test ni aku jwb ngan jujur je taw... takde tipu2.. haha.. n aku rase kan.. wink wink wink
nakkkk cumel n romantik cam penguin nih!! haha
Atau camni ea?? sentiasa senang nge pasangan  hihi.. so sweeet la kan,,....
so, moral of da stori..kepada pasangan yang hangat bercinta.. jgela ati pasangan masing-masing, cuba memahami n luangkan masa anda yang ade tuk eratkan lagi hubungan cinta anda! jauhkan pergaduhan n tambahkan persefahaman dan kasih sayang.. dan jgn lupa berdoa kepadaNYA supaya hubungan yg ikhlas itu akan berkekalan.. Amin :)

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile