topbella

Sunday, February 13, 2011

penim kepala aku.... huk

penimnye rase arini.. agaknyer tido tak cukup kot.. dan aku rase aku terlebih rajin tuk minggu ni bt RPH.. betul2 fokus kat buku RPH tuk satu minggu ni..  tmbh2 ari selasa cuti.. aku da tak perlu buat 2 RPH.. suke gilew kot.. heee.. malam ni aku akan siapkan satu lagi RPh.. after that, my lesson plan 2 this week is done..syukeeeee2... heeee...




ya Allah.. aku rase penim bangat nim.. da berjalan pon rase nak terbalik.. ni pon cube gagahkan diri taep kat blog.. nak tgok ok ke tidak.. upenyer mkin penim.. huk.. okeila.. takat ni saje entry tuk mase skrg..sy trase lemah.. perlu rest dgn secukupnyer... huhuhu..
saya mmg perlu rehat. dan jauhi perkara yang merunsingkan anda k!

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile