topbella

Sunday, February 13, 2011

bila ada sesuatu mengganggu fikiran di waktu malam...


sob2..malam td aku tak dapat tido pada waktu yang biasa aku tido.. sedey jugak ar.. serabut pon ade.. aku terlalu pkkan ayat yg aku dgr pada waktu kejadian.. waaa... menusuk kalbu betul! sapa aku taklei tido.. terlalu aku berfikir tentang diri aku dan masa depan.. sapa buatkan aku berfikir entah ape2..terutama perkara yang mungkin akan berlaku..paling aku rasa semalam adalah sakit ati.. tak tahu sakit ati kenapa tapi mmg sakit ati.. sedey pon ada.. jam menunjukkan hampir kul 4 pon aku masih belum tido.. aku cume untuk mambiarkan fikiran aku ngan perkra lain pon masih belum dpat mengatasi rase serabut aku ngah suatu ayat yang aku dgr tu..

tup-tup aku tak sedar kul wape aku tido.. aku agak2 dalam 4 lebih kot.. aku bersyukur akhirnya aku dapat tido jugak daripada tak tido.. huhuhu.. n then, pagi ni aku terbangun awl plak bile dgr bising2, upenyer housemate aku sume da bangun.. lemahnye aku rase smlm.. aku harap betul itu cume satu gurauan.. sbb terlalu byk kemungkinan aku pk.. huk.. arap hari ini lebih baik dr semalam..

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile