topbella

Saturday, February 12, 2011

aku pk.. aku rase...

akhirnyer sapa jugak wekend.. heee..duk umah sewa skrg jd rase wekend ok sket la.. leh kuar sesuka ati dan balik sesuka ati..pagi sabtu ni aku duk umahh jer...tapi petang n malam ade plan laen.. hik.. pagi2 da tgok citer kartun, pastu buke fb.. ingtkan nak cari maklumat sal nak bt RPH, tergendala la plak bile da lyn fb.. lasum takde bt nak bt RPH.. huk.. aku pon ushala blog kwn2 aku.. waaaa, msg2 da maju... aku gak la camni jugak la.. taw post je tapi tak retila nak hias ape-ape.. huk.. takpela, jnji aku ade jugak blog.. tempt aku share citer aku bile aku rase rajin.. almklumla.. aku bt ni pon bile aku rase nak la kan.. heeee.. ntyla suatu mse bile aku rase sgt bersemngt dan lapang, aku akan hias blog ni sunguh2.. kui3.. nmpknyer aku taklei nak karang byk2 kat cni.. sbb kwn aku akan ckp..." waaa. k'e.. karang lagi.." perli ke ape tuh! hak.. takpe2... aku gelakkan aje.. hahhahahaha...

okei2.. pasni mahu makan ayam mcd.... nyum3.. syedap2.. syuke.... sementara duit msih byk nih! cewaaaa... agah betul ayat.. hik.. sape mau ikut.. jum ar.. pakai mahu2 cntik.. tak perlu lagi skema2 ikut peraturan mktb.. kih3.... alangkah indahnya, dunia ni aku yg punyer.... heeeeeeeee.. wink..

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile