topbella

Monday, February 14, 2011

kecewa....

arini aku rase kecewa.. putus hati, jiwa raga.. kenapakah?? rase atiku sakit.. tmbh2 rase sakit kepala kot.. berpusing2 rase.. kenapa yer?? cuaca mmgla pns sket tapi aku rase  sbb laen.. mungkin sbb laen lagi yg terjadi secara tidak sengaja.. aku cube nak memahami masalah orang.. tapi kdg2 mslh tu himpit kat diri aku plak.. apela aku ni.. tk boleh jdi seorang yang boleh tenangkan orang lain.. kecewa lah! kecewa nge diri aku jugak.. kat cni jugak tempt aku leh luahkan ape yg aku rase... dgn meluah perasaan moga2 tak sng ni akan berkurang...huhuhu..



  

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile