topbella

Saturday, March 5, 2011

ok! keje is keje...

aku kene bt keje plak ni.. asik ngadap blog jer.. bukan ape, rase geram giler blog aku dulu punah ranah angkara aku sendiri.. padan muke aku kan.. hahahha.. dan nila hasilnyer blog aku skrg.. takpela tak maju sgt cam org len pon, kwn pon tak ramai, boleh bilang nge jari, tapi aku rase da puas tuk kali ni.. aku byk abis mse aku bt balik blog ni.. sedih rase.. hukhuk... takpela usha kan tangga kejayaan.. cewah!! nak bt blog pon perlu usaha gak ni.. hahaha.. aku rase aku ni tak boleh la, bile da ngadap blog, tu je la aku tahu bt... padahal keje laen byk g... sal prakttikum aku byk g tak setel.. dah aku da nekad, pedulikan dulu blog ni, setel yang perlu dulu... hhehehe.. yezzzzaaaa.. keje yg lebih penting utamakan, yg karut2 cam blog ni pedulikan dulu... huhuhu

. aku perlu gerak bt keje skrg... ole!

1 comments:

iDa said...

bese r.kehidupan seorang pelajar..bz sllu.....hhuhuhu

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile