topbella

Tuesday, March 1, 2011

DR11- Dr Rozmey..

produk Dr rozmey yg ni mmg boleh dipercayai untuk resdung.. sape2 yang berani boleh testtttt... selamat mencuba!!!... aku da try dr11.. mmg menjadi la.. aku da tak selsema lagi waktu pagi2 bile bagun subuh.. tapi tuk ilangkan jerawat tu aku rase kene smbung minum lagi la... walaupun muka aku da mkin ok, aku rase kalu aku smbung minum mngkin muka aku akan jadi lebih baik.. tapiiiiiiiiiiiiiiiii.... duit takdela buat mse skrg.. len kali la plak.. perlu rancang duit tuk benda laen dulu.. tapi aku syukur sgt resdung aku da ilang.. ni sume DR11 keluaran DR ROZMEY.. selamat mencuba yer... :)

inilah produk yang membantu aku ilangkan resdung.. produk yang boleh dipercayai :)

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile