topbella

Tuesday, March 1, 2011

ayam goreng!! :)

salam.. hyeeee,,, rase lame tol tak karang.. haha.. sebb kesibukkan dgn hal ptaktikum sampai buat aku lupa kat blog aku ni.. ni curi mase karang jap.. ni pon sbb aku esok kene ngaja kat sekolah tentang pengurusan diri.. so aku nak ngajar adab-adab nak makan. :)...

jadi aku truskan tugasan aku dgn mencari gambar-gambar makanan.. dalam kepala aku, yang first adalah ayam gorenggg... waaaaahhhh!.. aku mmg sgt suke nge ayam goreng, trutama sekali ayam goreng mcd.. tak pernah busan.. hiii.. ok! aku pon buke enjin pencarian en google, aku pon tep simple word in malay ( ayam goreng) maka kuarla mcm2 ayam gorenggg.... waaaaa..... sukenyer aku tgok.. trus lapar... nak ayam goreng mcd! sapa nak belanja nie.... keh3.. biar minggu lepas bru aku mam nge my cka pon.. haha.. ce try tgok gambr ni.. mahu tak terliur.. huhuhuhu... nak!nak! nak!..( cam dak2 kecik je aku nih.. hahahahaa... lagi2 bhagian wings n drumstik.. syukeeeeeeeeeeeee bangat!! ok.. jum2.. nak bagi kamu terliur.....

     syedapnye.... aku suke jugak mam kulit ayam goreng, tanpa kulit selera nak mam ayam goreng tak sedap.. biar pon bhy tapi aku suke mam.. nak bt camne kan.. hahahha.. hope, kesihtan aku baek sokmo :)


     ayam goreng berempah.. mmg sedap nak ratah! mam nge nasi pon sedapppp n sambal merah.. hihi



    ayam mask berempah lagi ni... drumstik n wings.... waaaaa, nak! nak!



           ayam-ayam goreng.. mari2 kat sayeeee nak makan....... hihi


okei.. sebut sal makan... waktu tuk makan ... yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... jemput! tapi hari ni housemata mask ikan... boring kot, sbb kalu turn aku masak mmg menu aku cnfirm ade ayammm.. hahahhahaa. wink

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile