topbella

Sunday, October 23, 2011

pasti ada hikmah di sebaliknya.

Asalamualaikum . wah, lamanya rasa xjenguk dan mengarang kat blog nih. tetiba rasa cam nak stori kat blog saye nih. rase cam berbulan2 x update blog. huhu. sedih tgok blog sendiri takde org nak amek berat. sejak kebelakangan ni rasa cam mls sgt nak tgok blog. apa yg nak dikarang ey? hek. ok. sbb skrg aku ngah cuti so cakp sal cuti jela. haha. sekarang saye ngah cuti selama 7 hari. cuti yg xbrapa nak pnjang ni aku amek kesempatan balik kg la. suka, gembira sume ade. tenang kot balek kg. after sume keje sal mktab dah setel. tapi satu perkara yg bt aku rase terkilan sgt, tiket balek melaka 29 hb malam. huwaaaaa... sedih bangat!! hanya tuhan yang tahu. kenapa aku ckp camtu? 29 hb tu final bola TERENGGANU VS N. SEMBILAN. Ya Allah, sedih kot org len dpt tgok bola sama ada kat stadium or live tv. tapi aku? ade dalam bas.... huwaa.. tapi aku nekad nty naek bas aku nak tanyer driver bas ade x siaran tv1? aku nak suh driver tu pasang dalam bas. atleast aku boleh tgok bola gak. boleh x camtu agak2? sape boleh tolong jawab soalan aku nih? ada x siaran tb kat dalam bas?  kenapa la aku boleh tersilap tgok tarikh final bola. aku ingt bulan november. klu x aku xsuruh ayah aku beli tiket awal2 balek melaka. tapi apa boleh buat, aku xnak ar menyusahkan ayah aku tukar atau beli tiket laen. klu murah xpe, ni mahal, rase cam xberbaloi buat camtu kan. huhu. kecewa rase. bila ganu masuk final mmg aku tunggu2, 10 tahun sekali masuk final, sape xhappy kan. tapi naseb aku lah xleh tgok jugak. boleh menangis bila ingt2.. tapi aku tabah lagi.hehe. nampaknya aku kene tgok ulangan jela.. huhuhuhu. bagi org len mungkin dgr kelakar, tapi bagi aku sbb xdpt tgok bola final pon aku sedih. huhuhu. pasti ade hikmah disebaliknya.. huhuhu. dalam bas nanti aku hanya pakai jersi ganu tanda sokongan. huhuhu. harapan aku semoga team terengganu dapat menang dan bawak balik Piala Malaysia tuk tahun ini. biar pon aku xdpt tgok, tapi harapan berjuta2 tuk team ganu. yeahh!! hukhuk. Piala Malaysia tu Milik Terengganu punya. hehe.. Amin.

0 comments:

Post a Comment

pemilik blog

My Photo
miss kaey
marang, terengganu, Malaysia
sekadar memenuhi hati nurani tapi bukan sanubari a teacher to be.. i love flowers and rainbow damn much..
View my complete profile